Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis de to forhold er lige, tæller mål vel.
Selv Smilet har ikke været optimistisk nok. Det siger da vist det hele!
I want you - to think quality
"Præcis det kunne man se fra første fløjt. Man kunne se en selvtillid i stedet for nervøsitet og frygt. Drastisk forskel ift. til tidligere udebane-ture i Europa (i år undtaget)."


Det er en fornøjelse, at være vidne til.


Fck kan nu gå i kontra mode og lade de alt for dårlige Pana spillere komme frem også afgøre kampen.

Santin burde snart komme ind som følge heraf.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Dejligt at se os køre bolden rundt selvsikkert, men der kommer heller ikke pres fra grækerne. Helt fint.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Jeg synes lige så godt FCK kan få smidt nogle flere bolde i kassen. Det skader jo ikke med en god målscore. 2-0 er jo også den farligste føring...
[I]Some poo has come out[/I]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg stemmer for Zohore og Delaney ind med 10 min igen. Kunne være alt for at
spare spillere til sidst (det gør alle de store hold nemlig)!
I want you - to think quality
Skybet havde før kampen Zohore som første målscorer til odds 16. Hvad pokker er det for et mærkeligt og lavt odds?



Fantastisk præstation af FCK i Europa indtil videre i år.
Ipswich Town
Omvendt skal vi ikke satse for meget (og dermed gøre det til den farligste føring). Hellere 0-2 end stress ford de formå at reducere - selvom intet tyder på, at det er i stand til det.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
moderator
FCK skal fortsætte med det der virker. Punktum.
https://kortlink.dk/sudv
At snakke om målscore er jo enten for sjov eller håbløst idiotisk.

Kampen skal vindes på sikrest mulige måde.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Annonce