Snak

Mere indhold efter annoncen
Hehe var nu ikke specielt King, jeg var ude efter. Synes bare tråden begyndte at blive lidt selvfed i ros, så fangede den første den bedste kommentar for at påvirke til flere overvejede, ikke ektase lignende beskeder.

At jeg så selv har været med til gejlet er en anden (dyster) side.....
I want you - to think quality
Respekt FCK, er sgu flot klaret :) gratulere
"Hvis Leicester ender i top 4 i denne sæson, spankulerer jeg gennem gågaden nøgen på den varmeste sommerdag med flest mennesker." - WulfgarDK
Det er fandme flot ...
YESSS....
Yiiihar
Se kampene: http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football Se målene: http://www.101greatgoals.com/
Et stort tillykke herfra.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Smukt, smukt smukt smukt. Vigtig sejr og man har jo ligefrem forhåbninger om en 2. plads nu.
Tillykke drenge - det var sgu flot.
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
2.pladsen er bestemt inden for rækkevide. Mere nu, end den allerede var før starten af turneringen.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Bare lige 1 point i de næste 2 kampe...
Danmark: Vejle Boldklub og Aarhus Fremad Spanien: Real Madrid NFL: Miami Dolphins
Hvis Barca i Parken spiller som de gjorde i dag (og vi naturligvis holder niveauet), kan 1 point sagtens hentes.
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Annonce