Redigeretons 29. sep 2010
Hæhæ, det er satme en skarp observation Amor!
Hold KÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆFFT, mand. Så dumt lød det ikke, da jeg skrev det, hehe.
Men hvis man tager i betragtning, at vi har haft brugere, der skrev, at det er vigtigt at holde Rubin fra at score pga. udebanemål tæller dobbelt, så er det måske ikke helt dumt med pædagogik helt nede på jorden.
Fck tråden - Et sted, hvor alle kan være med. Ellers skal de nok få det forklaret af Amor.
Så du ikke Geddars guldkommentar? "Fck skal bare fortsætte med at gøre det rigtige." Noget i den stil...
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.