SUPER!
Snak
tors 30. sep 2010
Skousen & Ingemann er legendariske. Hør bare her: http://www.youtube.com/w…2ga_Xh39L34
-
Redigerettors 30. sep 2010
Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde N´doyes internationale målscore pr. kamp for os? jeg synes fck.dk virker lidt uoverskuelig.
Redigerettors 30. sep 2010
KayOkay
http://fck.dk/saesonen/s…erid_fk=221
Du kan finde flere statistikker på Nipserstat..
Edit: http://nipserstat.dk/nip…Operator=or
http://fck.dk/saesonen/s…erid_fk=221
Du kan finde flere statistikker på Nipserstat..
Edit: http://nipserstat.dk/nip…Operator=or
Redigerettors 30. sep 2010
Mange tak. Jeg savnede den lidt mere dybdegående analyse som dit sidste link fremhævede.
tors 30. sep 2010
Det blev godt nok ikke den frygtede heksekedel, som man kunne have forventet. Synes atmosfæren mod APOEL Nicosia virkede mere frygtingydende. Pana´s fans er da også nogle utålmodig og krævende fans. At der var udvandring allerede 20 minutter før slutfløjt siger da mere end nok, synes jeg.
tors 30. sep 2010
Skousen & Ingemann er legendariske. Hør bare her: http://www.youtube.com/w…2ga_Xh39L34
Ja, man kan næsten dufte hash tågerne bare ved at se & høre det klip der...
Mht. til min signatur kan jeg ikke huske hvad nummeret linjen kommer fra hedder. Har prøvet at søge lidt - uden held (endnu).
Ja, man kan næsten dufte hash tågerne bare ved at se & høre det klip der...
Mht. til min signatur kan jeg ikke huske hvad nummeret linjen kommer fra hedder. Har prøvet at søge lidt - uden held (endnu).
tors 30. sep 2010
Ja den ros skal du have Repos god overskrift.
Jeg havde sgu aldrig drømt om vi ville ligge så lunt i svinget efter to runder, det er jo en fantastisk udvikling at være vidne til i de 13 år jeg har fuldt Fck.
Jeg er pavestolt.
Jeg havde sgu aldrig drømt om vi ville ligge så lunt i svinget efter to runder, det er jo en fantastisk udvikling at være vidne til i de 13 år jeg har fuldt Fck.
Jeg er pavestolt.
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\"
SKAT ER TYVERI, og du ved det!