Jeg kan godt gå og hygge mig lidt over reaktionerne på vores europæiske kampe så langt denne sæson. Efter sejren over BATE sagde man, at det ville gå galt mod bedre modstandere når vi tillod dem at komme tilbage i kampen på den måde. Efter Rosenborg kampen ville det gå galt mod bedre modstandere, hvis vi ikke udnyttede vores chancer bedre. Efter Rubin kampen ville det gå galt mod bedre modstandere, hvis vi ikke kunne skabe flere chancer, og efter i går vil det så gå galt, hvis vi fortsætter med at have så mange boldtab.
Jeg må konkludere, at der er langt imellem de gode europæiske hold.