Snak

Mere indhold efter annoncen
Det var ypper genialt
__________
Jeg så ikke kampen i sin helhed. Derfor er jeg interesseret i at høre, om grækernes målmand blev belønnet med et mellemstort glas ouzo, hver gang han greb bolden under opvarmningen? Kan nogen be- eller afkræfte denne tese?
@ NTD

Det kunne meget vel forklare hans underlige aktion ved Damens mål :)
Eller det han laver på frisparket.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Dame N´Doye om Barca-kampen: "The important thing will again be to stop them from scoring and if we can do that and get a goal on the break then we will have a great chance of winning."

Manden er jo et geni! ;-)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Den analyse er så grundig, at vi godt kan lukke ned for tv3+ op til kommende ChL-kamp.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Det er da fuldt på tv3 niveau.
Kosovo je Srbija
Præcis? Derfor behøver vi ikke dem?
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
"Det var ypper genialt "

Tore, danner du par med FCK-styrer? I så fald har hun glemt at logge dig ud...
Jeg kan godt gå og hygge mig lidt over reaktionerne på vores europæiske kampe så langt denne sæson. Efter sejren over BATE sagde man, at det ville gå galt mod bedre modstandere når vi tillod dem at komme tilbage i kampen på den måde. Efter Rosenborg kampen ville det gå galt mod bedre modstandere, hvis vi ikke udnyttede vores chancer bedre. Efter Rubin kampen ville det gå galt mod bedre modstandere, hvis vi ikke kunne skabe flere chancer, og efter i går vil det så gå galt, hvis vi fortsætter med at have så mange boldtab.

Jeg må konkludere, at der er langt imellem de gode europæiske hold.
Annonce