Snak

Mere indhold efter annoncen
Tillykke, herligt overbevisende.
Der skal kun fissekarle til Roma, ikke freaks.
Dame N´Doye om Barca-kampen: "The important thing will again be to stop them from scoring and if we can do that and get a goal on the break then we will have a great chance of winning."


Hehe - Det er jo genialt det der!

Han er heldigvis en del bedre til at spille fodbold, end til at udtale sig til pressen.

Er jeg iøvrigt den eneste, der bliver nødt til at zappe væk, hver gang manden udtaler sig, da han altid har spyt/fråde i mundvigene? Det er simpelthen så "ypper" klamt at se på. Kan slet ikke have det...
BIF - Gør krise til en højere kunstart! Også der er vi Danmarks bedste... Ved læsning af BIF-nyheder kan følgende med fordel afspilles: http://www.youtube.com/watch?v=MK6TXMsvgQg Lockhart indtil 3. august 2011
Nogen der ved om N´Doyes skade på armen kræver en pause til ham her i weekenden eller om han er fit igen?
Synes ikke jeg kan finde noget på hverken bold.dk eller fck.dk omkring skaden. Han sad jo med is på armen, da han blev udskiftet.
FCK forventer ca 5000 fans ude mod Barca. Er lidt vildt at vi kan samle så mange.
Det er flere end nogle af klubberne i suppen har på hjemmebane.
Kampen ligger også super, mener det er i skolernes efterårsferie?
Jeg tror at der kommer flere der vælger turen som storby ferie og køber billeterne ved siden af.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kampen ligger også super, mener det er i skolernes efterårsferie?

Det forklarer i hvert fald det kø-vanvid, jeg oplevede da jeg var inde i Supershoppen på Frederiksberg for et par uger siden.

Blev overrasket over at en enkelt person købte 9 billetter til Camp Nou, hvoraf 5 af de medrejsende skulle have lavet Away-kort. Det tog sin tid...
@ Repos

OK!? Er det virkelig alt det optimisme, entusiasme, glæde og lykke, du kan svinge dig op til?

Men ih hvor er det jo genial, smukt og upti vupti ypper FANTASTISK! Der var godt nok ikke mange der troede på os. Men hold fast hvor tegner det her jo til at blive helt genialt og jeg er en jubelnar ad rang, og sagde derfor til min far, da han igår ringede og ønskede tillykke med sejren, at denne sæson, bliver sæsonen hvor vi tager The Triple. Ja såmænd, intet mindre!

Men det var jo på alle måder genialt. Jeg aner ikke hvad målmanden laver helt derude, ved 0-1 målet og Vingaard, Vingaard. Ja hvad kan man sige. Det er smukt, brilliant og lykkeligt.

\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
moderator
Du er så ung.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Sad selv i London i går, så måtte "nøjes med Tottenham-Twente på storskærm," (ja helt dårlig var dagen i går da heller ikke).

Så da der som live opdatering kom "FC Copenhagen 1 - 0 Panathinakos, N´doye" hat hele pubben stået og delt en tanke, "hvorfor står fyren i Tottenham trøjen og jubler over et indkast."

En fantastisk aften som FCK fan, nok den største sæson noglesinde vi går ind i.
07-12-2010 - 21.35 Dagen der fik hjerte fyldt med lykke - Både Spurs og Fck videre fra Chl i min livstid.
Haha, fin anekdote.
fck-medløber.
Annonce