@ Repos
OK!? Er det virkelig alt det optimisme, entusiasme, glæde og lykke, du kan svinge dig op til?
Men ih hvor er det jo genial, smukt og upti vupti ypper FANTASTISK! Der var godt nok ikke mange der troede på os. Men hold fast hvor tegner det her jo til at blive helt genialt og jeg er en jubelnar ad rang, og sagde derfor til min far, da han igår ringede og ønskede tillykke med sejren, at denne sæson, bliver sæsonen hvor vi tager The Triple. Ja såmænd, intet mindre!
Men det var jo på alle måder genialt. Jeg aner ikke hvad målmanden laver helt derude, ved 0-1 målet og Vingaard, Vingaard. Ja hvad kan man sige. Det er smukt, brilliant og lykkeligt.
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace