Snak

Mere indhold efter annoncen
Den var ellers smurt tykt på med ironi. Og de der smaret 11111-taller og alt muligt..
Wives, be subject to your own husbands, as to the Lord.
Det er vel også tænkeligt at en moderator har ment at det var et indlæg af en type som var med til at nedbryde debatten endnu mere, og fair nok, jeg har fået et rap over fingrene og indretter mig herefter.
Someday, someday, someday, someday, someday, someday Leeds United
http://onside.dk/nyheder…e-for-ndoye

Hjemmesiden vurderer N´Doye til at koste to millioner pund, hvilket svarer til omkring 18 millioner kroner.


For de penge får de ikke engang hans aflagte sportsunderdrenge.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Hvor mange år har han tilbage af sin kontrakt?
Ca. 3 år, så det er selvfølgelig alt for lidt! min. 30 mio..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja 3 år kunne jeg også læse mig til ved lidt søgning.

Med 18 millioner vil det være svært at finde en fuldgod erstatning.
Med 18 millioner vil det være svært at finde en fuldgod erstatning.

Djiby Fall fra næste transfer. 10-16 mio kr, medmindre Mainz snupper ham, eller hvis Molde gør brug af deres købsoption, men ellers kunne man håbe at de (Molde) rykker ned.

EDIT: Og så er der selvfølgelig det med lønnen..
Hvad gav de for ham?
35 mio. mener jeg
De gav ca 2 mio euro.
Annonce