Ja, for N´doye..
Det var hans frikøbsklausul, ellers havde han kostet mere.
Lok. Moskva gav ca. 35 mio for Djiby, men de vil gerne af med ham.
Det var hans frikøbsklausul, ellers havde han kostet mere.
Lok. Moskva gav ca. 35 mio for Djiby, men de vil gerne af med ham.