DameN brænder dog stadig for meget. Netop det faktum, kan gøre vi ikke får så højt et tilbud, der gør at vi er "tvunget til" at acceptere.
Scorer han i de 3-4 næste ChL kampe også, kommer jeg dog nok til at æde mine ord i mig igen...
Scorer han i de 3-4 næste ChL kampe også, kommer jeg dog nok til at æde mine ord i mig igen...
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.