Det skal vi satme også. Selvom vi nok skal vinde ligaen, medmindre der sker noget helt vanvittigt, så vil det ikke være specielt sjovt at se et par kampe med Peter Larsson i midterforsvaret.
Zanka har jeg før brokket mig over er for umoden og temperamentsfuld i visse situationer...
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.