Snak

Mere indhold efter annoncen
Kunne bare ikke lade være med at tænke på det. Mest fordi Hjalte og TK er de 2 spillere jeg mest tænker over om de har en fremtid i klubben.
Svaret er let; DEt har de ikke!
96 kg og 198 cm
Tror også at Hjalte og TK skal erstattes af en klasse midtbane og så satse lidt mere på Delaney
Det sker kun, hvis vi sælger Kvist.
96 kg og 198 cm
I dag så man virkelig hvor dårlige vi bliver/er når Hjalte og TK starter, føj de spiller af h til, kan ikke sige at vi har en bred trup når hvores indskiftere er så dårlige i forhold til hvores normale inde på centermidt.

For min skyld skal begge to væk, og bruge nogle CL millioner på noget frisk blod som faktisk ikke er totalt uduelige.
Manchester United Fc København
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Hjalte og TK er selvfølgelig ikke uduelige, men blot ikke nær så gode som Kvist og Claudemir. Begge spillere er også ramt på både selvtillid og kampform, men derfor må bedre forlanges.

Der er jo også grænser for bred vores trup kan være, altså kvalitetsmæssigt. Så spændende er det trods alt ikke kun at spille fra start mod Viby etc.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
moderator
Plus det jo ikke ligefrem er nemt at slå Kvist af pt. Han ser jo sindsygt stærk ud.
Dette er en signatur.
Var jeg for øvrigt den eneste der hyggede mig over at Wendt så nemt løb Søren Berg op under en Randers-kontra?

Egentlig kan jeg ret godt lide Søren Berg, og har generelt haft en god fidus til ham for Randers. Men selvom Wendt ikke ligefrem er en snegl, så var det godt nok ondt at se, hvor ramt Berg er blevet i forhold til hans speed - eller, klare mangel på samme.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Nå 10 point til nærmeste efterfølgere, nu skal vi passe på vi ikke går hen og tager for let på tingene, jeg er ret glad for landsholdspausen nej tak til skader skal jeg også lige nævne.

Vores spil gik fuldstændig i stå når det kom ind omkring midten, jeg synes nu faktisk TK prøvede men han har bare ikke troen på sig selv desværre.

Hjalte råder bod med sin assist for en sløj indsats, nøj hvor jeg savnet Sonic både som kaptajn og som tempostyrende, jeg vil i øvrigt give
Ståle helt ret i at Sonic bør starte ind mod Cypern og Portugal han er virkelig begyndt at træde i karakter og det er jo helt eminent og se en spiller af egen avl der funkler som ham.

er jeg den eneste der synes det er begyndt at blive lidt koldt på toppen?
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Nord udtaget til reserveholdskampen imorgen mod AB. Måske han kommer i spil i løbet af efteråret. Om ikke andet som indskifter
Annonce