Ok, tillykke med det, men skulle Damen udvikle sig til den nye Allbäck, så vil det være en skidt udvikling. Damen er langt bedre.
Ja okay. Det har du vel egentlig måske en lille smule ret i. Jeg ved godt at jeg måske er en smule jubel nar og til tider ulidlig optimist, men jeg synes nu bare godt at du kunne gøre plads til bare en lille smule mere begejstring. Du behøver ikke at falde i samme jubel grøft som mig og tro på The Triple. Men måske bare en lille smule? Måske du kunne opgradere fra OK til OK med kryds og slange? Eller Smukt. Eller Klap jer selv på skulderen. Bare et par forslag, men okay jeg står vel også for din del af jublen, så det er vel okay at du beholder begge ben på jorden.
er jeg den eneste der synes det er begyndt at blive lidt koldt på toppen?
Det kan intet mindre end at ligge op til sang!
"Står på en alpetop.
Kigger på det sneeeerer, nu er jeg endlig kommet helt her op,
hva fa´en sku´ egentlig, sku´ jeg her.
Nu er jeg nået toppen mor,
nu må du da være stolt,
var det det du mente, da du sagde jeg skulle op"
Jamen er livet ikke bare herligt?