Snak

Mere indhold efter annoncen
Han røg vist for mellem 35 og 40 millioner kroner.


Ja, så burde N´Doye burde i hvert fald være 50 mill værd så, da han er langt bedre end Djiby Fall.
moderator
Ahh rolig nu. Da Fall var på sit højeste dominerede han fuldstændig superligaen for et dårligere hold.
Dette er en signatur.
Men Damen klarer det også godt i CL
moderator
Ja ja han er god, men folk går måske lige lovlig meget amok herinde. Det er ikke længe siden han var uduelig. Han scorer vigtige mål, men han render sgu ofte også rundt en hel kamp uden man ser ham. Når han scorer det afgørende mål er det i orden, men gør han ikke, er det jo knap så fedt.
Dette er en signatur.
Omkring Damen. En ting er hvad markedet vurderer ham til, som blandt andet fastsættes af kontraktværdien + noget andet støj oveni, som er svært at finde en statistisk sammenhæng over, noget andet er den værdi han repræsenterer for FCK.

Jeg vil nu nok mene at hans markedsværdi er min. 30 mio. kr, men så heller ikke meget over dette beløb. Hvis han repræsenterer en højere værdi for FCK - hvilket han nok gør - så skal FCK selvfølgelig ikke sælge ham.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Synes nu det mest komiske er at AZ mener de burde være i stand til at hente ham, de er alle højest på niveau med fck og da N´doye er en profil i fck burde man mene han skal længere op i nivaeu.
07-12-2010 - 21.35 Dagen der fik hjerte fyldt med lykke - Både Spurs og Fck videre fra Chl i min livstid.
Gad vide hvor Hjalte tager hen når sæsonen er slut? Skifter han til en af vores konkurrenter eller håber han at han har bedre held med udlandet denne gang?
Det er ikke når sæsonen er slut. Er til nytår
Jeg havde forstået det sådan at han fra nytår af kan forhandle med andre klubber og så skifter til sommer.
Men så er det bare endnu mere interessant om han tager en tørn til i den hvide trøje (hvilket jeg har på fornemmelsen han ikke) eller om han smutter til en anden ligaklub/udlandet, og i så fald hvorhen.
moderator
Det bliver nok udlandet for Hjalte. De danske klubber er næppe interessante.
Dette er en signatur.
Annonce