2 bundesligaen måske.
Tror FCK niveau er blevet noget bedre siden han kom og Hjalte er ikke blevet bedre. Han er simpelhen ikke god nok til at rykke klubben videre
Tror FCK niveau er blevet noget bedre siden han kom og Hjalte er ikke blevet bedre. Han er simpelhen ikke god nok til at rykke klubben videre