Snak

Mere indhold efter annoncen
2 bundesligaen måske.
Tror FCK niveau er blevet noget bedre siden han kom og Hjalte er ikke blevet bedre. Han er simpelhen ikke god nok til at rykke klubben videre
Svenske / Norske klubber vil være min gæt til Hjalte...
Daje!
Tror ikke nogen norske eller svenske klubber er specielt interessante for Hjalte. Mon ikke en middelklub i Holland eller en bundklub i Tyskland kunne værre det mest interessante for ham og - ikke mindst - det mest realistiske.
Morten Olsen som erstatning for Ståle?

http://politiken.dk/spor…tter-i-fck/
Aldrig!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det ville godt nok også være en umage konstellation. Olsen har i en menneskealder sværget til sin 4-2-3-1–opstilling, mens FCK har lagt sig meget fast på en flad 4-4-2, og det ville nok kræve nogle indrømmelser fra den ene af de to parter, som ingen af dem formentlig er specielt interesserede i at give.

Jeg har meget svært ved at se Olsen ende i FCK når Ståle stopper.
If Phil Jackson came back, still no coaching me.
Det kræver i hvert fald at også CV udskiftes, han har for efterhånden noget tid siden udtalt, at FCK ikke finder sig en træner der laver helt om på systemet.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Vi har jo allerede en træner man ikke kan forstå, så på det punkt ville det ikke være noget nyt. Men tror ikke han passer hos FCK.
Nu har jeg jo længe varslet, at man faktisk har mandskabet til 4-3-3 (4-2-3-1) med N´doye på toppen, Grønkjær, Santin, Vingaard til kanten; Morsdreng, Santin til offensiv midt; Hjalte, Kvist, Claudemir, Vingaard til de centrale; og to moderne backs, som kan trække med frem.

Jeg har jeg aldrig været stor fan af Olsen, men tror rent faktisk, han ville kunne gøre det godt i FCK.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja, Beierhund das Oder die Flippenwald gersput!
Så kommer Rommedahl jo også
Jeg kan ærlig talt ikke forstå den her hetz mod lesbiske. Jeg er en kæmpe fan af deres film
Annonce