Redigerettirs 21. nov 2017
Edit: dette var et svar til Matias og er skrevet inden jeg læste de næste indlæg.
Overskriften bliver stigmatiserende for alle FCK´ere, uanset om de er enige med repos eller ej. Min anke går ikke på at der ikke skulle være frirum i denne tråd, men mere at andre tilhængere af andre klubber i diverse tråde nu i højere grad vil være af den mening at vi, som i alle FCK´ere, vil have Ståle fyret. Så en hel del af de FCK´ere der ikke er klar på den retorik, eller klar på at Ståle skal fyres, vil nu i højere grad i diverse tråde blive mødt med påstande om at det vil vi, og så skal vi pludselig til at forsvare os eller argumentere for at det altså ikke er os alle der har det sådan. Det kan være ret frustrerende. Kan ikke andet end at forestille mig du selv nogen gange støder på noget i en FCK omhandlende tråd, der gør du føler dig misrepræsenteret, Måske det ikke er vigtigt eller frustrerende for dig, men det er det for en del andre.
Kan ikke se sammenhængen i mellem at føle sig ekskluderet eller misrepræsenteret af en overskrift, og ens evne til at kunne bidrage med det store i en tråd som denne. Jeg må sove og får først kigget herinde senere.
FC. København - siden Højers mål mod Linfield.
Valencia CF. - Siden Claudio "El Piojo" López