repos@
Helt i orden. Var ikke klar over at det faktisk var din tråd og vi andre bare har valgt bruge den. Ingen ironi anvendt. Du må selvfølgelig kalde din tråd hvad du føler for. Det andet du svarer på var skrevet til Matias, men tak for svar uanset. God dag.
Helt i orden. Var ikke klar over at det faktisk var din tråd og vi andre bare har valgt bruge den. Ingen ironi anvendt. Du må selvfølgelig kalde din tråd hvad du føler for. Det andet du svarer på var skrevet til Matias, men tak for svar uanset. God dag.
FC. København - siden Højers mål mod Linfield.
Valencia CF. - Siden Claudio "El Piojo" López