"Det er meget naturligt for omverdenen at se navnet på tråden og tænke "Nå, så Bold´s FCK-fans vil have Kusk skal blive og nu at Ståle skal ud?" eller hvad nu må det aktuelle trådnavn.
Overskriften er jo ikke et spørgsmål á la "Er Ståle færdig?". Det er en klar og tydelig befaling og kan nemt blive opfattet som opsummering af den generelle konsensus."
- En rundbordspædagogisk overskrift a la "Er Ståle færdig?", tjener ikke andet end en snak spundet om relativiseringes ulidelige væsen, hvor alle holdninger og argumenter, alene fordi de er blevet udtrykt, har samme gyldighed. Hvis folk er dumme nok til at konkludere, som du har foreslået, er det kun godt, at de holder sig væk fra tråden. Ligeledes er de formentlig ikke kløgtige nok til at indgå i en snak, hvor argumenter hviler på andet end følelser, og vil derfor være umulige at rykke væk fra et overfladisk synspunkt og kendskab, hvorfor dit forslag til mindre konfronterende og ærlig dialog alligevel vil gå tabt.
Overskriften er jo ikke et spørgsmål á la "Er Ståle færdig?". Det er en klar og tydelig befaling og kan nemt blive opfattet som opsummering af den generelle konsensus."
- En rundbordspædagogisk overskrift a la "Er Ståle færdig?", tjener ikke andet end en snak spundet om relativiseringes ulidelige væsen, hvor alle holdninger og argumenter, alene fordi de er blevet udtrykt, har samme gyldighed. Hvis folk er dumme nok til at konkludere, som du har foreslået, er det kun godt, at de holder sig væk fra tråden. Ligeledes er de formentlig ikke kløgtige nok til at indgå i en snak, hvor argumenter hviler på andet end følelser, og vil derfor være umulige at rykke væk fra et overfladisk synspunkt og kendskab, hvorfor dit forslag til mindre konfronterende og ærlig dialog alligevel vil gå tabt.