Det er pudsigt hvordan folk, der aldrig før har deltaget herinde, kommer og dikterer over for stambrugerne, hvordan tingene skal hænge sammen. Trådens titel har i alle de år, jeg har været med, været et udtryk for stemningen herinde. Og hvis man læser de sidste 100+ sider, vil man hurtigt kunne se, at der er en stor overvejende enighed om, at Ståle skal væk. Den slags hedder et demokrati! Og bryder man sig ikke om det, kan man enten deltage og derved påvirke stemningen (selvfølgelig på saglig vis!), eller man kan finde sig et andet sted, hvor konsensus-demokrati udøves.
At komme, når afgørelsen allerede er faldet, og først dér brokke sig over udfaldet, minder mest af alt om de unge englændere, der ikke selv stemte, men alligevel ikke var for fine til derefter at brokke sig over Brexit.
Ingen arme, ingen kager.
FCK by heart. AGF by relocation.