Jeg står satme ikke på mål for alt repos måtte skrive i overskriften.
Det er voldsomt dumt at påstå, at jeg vil skulle stå til ansvar for det. Uanset hvor herinde eller i virkeligheden.
Skulle en bruger påstå det, skal jeg gerne kalde vedkommende for dum til at bruge tid på, og så er det overstået.
AaB-brugerne står heller ikke til ansvar for hvad end Halil måtte skrive i deres overskrift.
Og Delaney. Trådtitlen har meget lidt med demokrati at gøre.
Bevares, hvis alle hoppede over i en anden tråd, ville denne dø, men hverken repos eller titlen er på regelmæssigt valg.
Men folk skal trække vejret dybt et par gange, og fokusere på noget fornuftigt.
Det er voldsomt dumt at påstå, at jeg vil skulle stå til ansvar for det. Uanset hvor herinde eller i virkeligheden.
Skulle en bruger påstå det, skal jeg gerne kalde vedkommende for dum til at bruge tid på, og så er det overstået.
AaB-brugerne står heller ikke til ansvar for hvad end Halil måtte skrive i deres overskrift.
Og Delaney. Trådtitlen har meget lidt med demokrati at gøre.
Bevares, hvis alle hoppede over i en anden tråd, ville denne dø, men hverken repos eller titlen er på regelmæssigt valg.
Men folk skal trække vejret dybt et par gange, og fokusere på noget fornuftigt.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.