@peanuts: Nu er det jo vigtigt at huske på, at vi før det miserable forår rent faktisk spillede god fodbold i ligaen. Jeg nød i hvert fald at se os spille kampe, som vi jo også vandt med flere mål hver gang.
Grundlæggende tror jeg heller ikke, at det er fundamentalt modstridende at spille resultatorienteret og underholdende. Desværre virker det til at være tilfældet, at man ikke kan nogen af delene i FCK for øjeblikket.
Grundlæggende tror jeg heller ikke, at det er fundamentalt modstridende at spille resultatorienteret og underholdende. Desværre virker det til at være tilfældet, at man ikke kan nogen af delene i FCK for øjeblikket.