Bare fordi man henter en tysk eller hollandsk træner behøver man jo ikke at gå væk fra den skandinaviske identitet. Jeg er helt enig i at projekt Østeuropa har fejlet, og man burde langsomt udsluse det. Jeg mener dog godt at man kan gå i retning af en mere offensiv og sprudlende spillestil. Det første skridt ville være at gå væk fra 4-4-2, også gå i retning af 4-3-3. Vores 2 centrale midtbanespillere har ganske enkelt ikke kvalitet nok til at modstå de mange 3-4 mands midtbaner som alle de andre klubber benytter sig af.
Kasper Hjulmand kunne også være fin, han repræsenterer også lidt af den hollandske/tyske mentalitet. Jeg ville dog gerne være foruden Erik Hamrén, han minder for meget om Ståle. Jeg er også usikker på David Nielsens taktiske formåen, noget siger mig at han mest af alt er en motivator, og man skal altså kunne mere end at råbe af folk, hvis man vil være træner i FCK. Thomas Nørgaard har jo fået rigtig meget kredit for sin tid i Lyngby under David Nielsen, og klubben virker da heller ikke synderlig mærket af hans afsked.
København