Jeg tror ikke at der bliver hentet en centerforsvar til sommer, medmindre man vælger at smide Lüftner eller Vavro ud. FCK har 3 naturlige centerbacks også Boilesen, som kan gardere. Bjelland kunne ellers være drømmen.
København
Hvad skulle Bjelland dog i FCK? Han spiller fast i championship,
Nej, jeg overvurderer bestemt ikke PS
PS? Det virker til du overvurderer The Championship. Jeg skriver også at det ikke er vanvittigt oplagt for Bjelland at skifte til FCK. Jeg ser ham ærlig talt også i en bedre klub som det ser ud lige nu. Men meget kan nå at ske frem til sommer. Hvis han føler det er på tide at vende hjem og kan få en vigtig rolle hos FCK, samt ikke får tilbud fra større klubber, så kunne det godt ske.
Mon ikke han som sagt stiler mod et skifte opad, og ikke henad, og nok først til sommer efter VM, hvis det endelig skal ske at han ønsker at komme væk fra Brentford?
...men et skifte til FCK kunne dog også ske til sommer, hvis flere ting flasker sig.
Jeg er nysgerrig på hvorfor du mener dette?