Snak

Mere indhold efter annoncen
Marcelo Bielsa er suspenderet i Lille! Det ville sgu give noget kant til København.
4-4-1-1 (4-5-1) med Carlo Holse på kanten. Det bliver helt rart at se ham derude.
København.
Nogen det kan tyde formationen ?

Holse - Matic - Kvist - verbic
Zeca
Pieros

Eller

Matic Kvist Zeca
Holse Verbic
Pieros

Eller

Matic Kvist Zeca Verbic
Holse Pieros

Jeg tænker en mellemting mellem de to øverste ?
det ligner en 0-0 som skal køres hjem på defensiven, men fint med spilletid til Holse
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
0-0 ville være fedt. Jeg tror desværre, at vi får smæk.

Pierre Bengtsson skadet. Og Nicolai Boilesen bliver selvfølgelig skadet i dag.

Så skal vi sgu ud i noget alternativt på venstrebacken mod Lyngby. Lækkert.
København.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Anders Hørsholt siger det, Ståle Solbakken har sagt. Bare på dansk.

Undskyldninger, undskyldninger, undskyldninger. Omstændighederne i betragtning forståeligt.

Jesus fucking christ.
København.
Schelden@

håber det er en anden melodi der bliver spillet når Hørsholt har Ståle alene, bestyrelsen kan vel på ingen måde være tilfredse med de omkring 80 millioner Ståle har brændt af i dette kalenderår, og hvad man i sidste ende har fået for de enormt mange penge
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
De russersvin har fandme den frækhed at køre sangen, BIF bruger.

Og ja, peanuts, det er naivt at tro, at han vil sidde og sable ham. Det virkede dog ret oprigtigt.
København.
den står 0-0 fløjt nu den ulige kamp af
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Umiddelbart lidt sært, men meget gæstfrit, at russerne har erklæret deres høje pres for unfair og har stillet sig tilbage igen.
Batman Close. London W12.
Annonce