Snak

Mere indhold efter annoncen
Så har Benjamin Verbic smidt den væk 100% af gangene. Han skal vist lige igang igen.

Carlo Holse er startet godt. Helt rolig på bolden.

- Man skal aldrig rose folk. Hvornår lærer jeg det dog.

- Uros Matic har en tendens til at bruge sin fysik helt ualmindelig dårligt. Underlig type.

- Giver ikke noget at give tre centrale midtbaner, hvis alle står og glor hele tiden.

- Jeg kunne myrde Peter Ankersen. Den fucking idiot.

- Og en god keeper tager den der. Så den tager Robin Olsen ikke.
København.
Tak for lort, Peter Ankersen.
Batman Close. London W12.
når det var den kamp
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Lige som i weekenden, hvorfor fanden stopper han??
Fuck Peter A
fck & arsenal
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fordi han er en selvfed idiot.
Batman Close. London W12.
Få skiftet Nicolai Boilesen ud, så vi ikke risikerer en skade.
København.
Peter Ankersen, spil nu for fanden videre indtil dommeren fløjter. Hold kæft hvor er han dog ringe.
Hvorfor får Robin Olsen ikke mere lort fra folk herinde?

Jeg synes generelt han har været elendig. Ja, hans forsvar har ikke været godt, men han har fandeme heller ikke gjort dem gode. Lige for tiden kan vores forsvar jo dårligt tillade modstanderne et skud indenfor målremmen - så går lortet nemlig ind.... Håber snart Ståle giver Stephan chancen. Tror sku mere på ham.
Nordens største.
Hvorfor sparker Matic frispark?
København
Annonce