Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er altså skræmmende hvor ringe, vi er på bolden. Ganske enkelt mangel på teknik.
København.
hold nu op en kongekasse af Verbic
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Fantastisk Verbic.
Forza Napoli Sempre!
Hold da kæft.
København.
Sæsonens eneste lyspunkt
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det må han meget gerne gøre noget mere den kære Verbic.
Forza Napoli Sempre!
Jeg håber man tager en snak med Verbic i vinterpausen omkring bare et enkelt år mere i FCK, han kommer til at mangle efter sommerferien
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Det er desuden tydeligt, at William Kvist befinder sig bedre i den her rolle.

Han skal udelukkende koncentrere sig defensivt. Så står Carlos Zeca for otterollen.

Jeg fik rost Carlo Holse efter de første minutter. Det er gået galt lige siden.

Denis Vavro er kommet i vejen for en del. Virker mere sikker end sin makker.
København.
Dårlig overskrift på tråden..
Der kom den obligatoriske retur fra vores lortekeeper. Ufatteligt.
København.
Annonce