Snak

Mere indhold efter annoncen
Dårlig overskrift på tråden..


100 % enig. Skulle den kommentere på vores nuværende situation, så burde den være "FCK - Success is temporary, loyalty is forever!
Nordens største.
Men det er en god tråd alligevel. Kom videre.
Batman Close. London W12.
Så var det kludemål nr. 15 vi indkasserede denne sæson....
Nordens største.
Vi må simpelthen have noget bedre end Matic rendende i talentafdelingen.
Batman Close. London W12.
Hvordan kan vi blive fanget på den måde? Hvor er det dog urutineret. Pishold.
København.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Straffe på Verbic. Det er for vildt...
........

Altså den her sæson kan gøres op i 3 ting.

- Ueffiktiv offensiv.

- Gavebod defensivt.

- Ingen hjælp fra dommerne.
Nordens største.
...og

- Fedeste reaktioner på trådens overskrift siden den var camoufleret
Carlos Zeca fungerer ikke i den der rolle, og Uros Matic stinker.

Fjern en af dem og sæt en angriber eller Nicolaj Thomsen ind.
København.
og jeg kan simpelthen ikke huske et FCK hold som har lukket så mange klumre mål ind under Ståle
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Annonce