Dels var der en kamp, hvor Bengtsson (mener jeg det var) skulle være udvist, dels var der en af kampene, hvor jeg efterfølgende skrev herinde, at modstanderen måtte have den der følelse af lige ved og næsten, men at vi fik den hjælp, som forhindrede det.
På samme måde som vi havde for år tilbage, før vi ramte en streak af gruppespil.
Jeg beklager, jeg ikke kan huske præcis hvilke kampe det var, men de var der. I ligaen er vi dog nok bagud på dommertækkepoint denne sæspn, og i dag er vi nok også i hvert fald i forhold til et straffe.
Edit: kipvits kunne så vist huske noget af det også.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.