Ved ikke om det er nævnt, men noget jeg lagde mærke til var at Luftner lignede en der turde have bolden, fordi han vidste Boilesen ikke ville spille en presbold tilbage i hovedet på ham og han kunne spille Boilesen selvom der var en modstander tæt på. Fra egen serie erfaring ved jeg at det påvirker mig som stopper at have en back du helst ikke vil spille og ikke stoler på(Bengtsson).
Snak
fre 24. nov 2017
Apropos "Loyalty is forever", er min holdning, at jeg er loyal over for klubben, og da jeg kan se, at det ikke er godt for klubben med Ståle Solbakken som enerådig manager, omfatter min loyalitet en kritik over for dette forhold. For jeg vil jo gerne have, at det går klubben så godt som muligt.
fre 24. nov 2017
Jeg synes generelt Luftner bliver bedre, når vi spiller mod østeuropæiske hold. Måske fordi han kender holdene eller ikke undervurderer dem.. Et eller andet mentalt skal der ihvertfald arbejdes på med ham og muligvis også Vavro
Redigeretfre 24. nov 2017
Suk, vi har tydeligvis så mange gode (relativt i forhold til vores niveau i truppen) og alligvel gennemgår vi en situation efter en åreladning, hvor vi ikke kan stabiliser vores niveau og har regelmæssige udfald under kampen.
Jeg synes faktisk det er en kæmpe kritik af Ståle og vores system, at vi ikke kan bygge en gate way ind i vores system, så det er nemmere at komme ind i, for de nye spillere.
Kunne ikke være mere enig.
Jeg synes faktisk det er en kæmpe kritik af Ståle og vores system, at vi ikke kan bygge en gate way ind i vores system, så det er nemmere at komme ind i, for de nye spillere.
Apropos "Loyalty is forever", er min holdning, at jeg er loyal over for klubben, og da jeg kan se, at det ikke er godt for klubben med Ståle Solbakken som enerådig manager, omfatter min loyalitet en kritik over for dette forhold. For jeg vil jo gerne have, at det går klubben så godt som muligt.
Kunne ikke være mere enig.
(...)
Success is temporary, loyalty is forever!
Åh, skal vi finde brækspanden frem. Al kritik kan fejes væk under det tossede udsagn.
Det kan aldrig være illoyalt at ville det bedste for klubben, og lige nu er Ståle en hindring for dette. Også uagtet, at han tidligere har gjort det flot. Men, når han nu for tredje gang falder i samme fælde, så bør der efterhånden være alarmklokker, der ringer.
Den nuværende trup burde være mere end god nok til lægge i top tre med samme antal points som BIF og FCM. Det er en katastrofe, så lidt Ståle får ud af materialet, men han er jo meget lidt pragmatisk og sammenholdt med en håbløs indkøbspolitik, så er vi efterladt med en træner og sportsdirektør, der ikke er nogen af sine jobs voksen.
Åh, skal vi finde brækspanden frem. Al kritik kan fejes væk under det tossede udsagn.
Det kan aldrig være illoyalt at ville det bedste for klubben, og lige nu er Ståle en hindring for dette. Også uagtet, at han tidligere har gjort det flot. Men, når han nu for tredje gang falder i samme fælde, så bør der efterhånden være alarmklokker, der ringer.
Den nuværende trup burde være mere end god nok til lægge i top tre med samme antal points som BIF og FCM. Det er en katastrofe, så lidt Ståle får ud af materialet, men han er jo meget lidt pragmatisk og sammenholdt med en håbløs indkøbspolitik, så er vi efterladt med en træner og sportsdirektør, der ikke er nogen af sine jobs voksen.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
lør 25. nov 2017
"Det er jo ikke særligt rart, ikke særligt behageligt at sidde der hvor vi sidder lige nu, og det havde vi heller ikke ønsket, men omstændighederne taget i betragtning, og når man kigger på realiteterne, og kigger på den data der ligger, så er det desværre det der kan forventes når vi havner der hvor vi gør i forhold til den trupsammensætning vi har i øjeblikket." Anders Hørsholt
//www.bold.dk/video/?id=31201
Hvor er det mega frustrerende at høre udtalelserne fra klubben. Der er ingen erkendelse af at Ståle og co. skulle have lavet nogen fejl eller have nogen mangler, det er omstændighederne der gør tingene svære for os og det er spillerne der ikke har steppet op.
Det er fandme utroligt at man kan være den største, rigeste og mest attraktive klub i en liga, og så kan omstændigheder stadig tvinge en ned på en 6. plads og få spillet til at være helt af helvede til.
Tænk at omstændighederne tvinger vores hånd i en sådan grad på transfermarkedet, at det simpelthen ikke kan lade sig gøre at finde spillere der er gode nok og af den rigtige type samtidig. De findes simpelthen ikke.
Ak og Ve omstændighederne, det er bare så uheldigt, men hvad kan man gøre.
//www.bold.dk/video/?id=31201
Hvor er det mega frustrerende at høre udtalelserne fra klubben. Der er ingen erkendelse af at Ståle og co. skulle have lavet nogen fejl eller have nogen mangler, det er omstændighederne der gør tingene svære for os og det er spillerne der ikke har steppet op.
Det er fandme utroligt at man kan være den største, rigeste og mest attraktive klub i en liga, og så kan omstændigheder stadig tvinge en ned på en 6. plads og få spillet til at være helt af helvede til.
Tænk at omstændighederne tvinger vores hånd i en sådan grad på transfermarkedet, at det simpelthen ikke kan lade sig gøre at finde spillere der er gode nok og af den rigtige type samtidig. De findes simpelthen ikke.
Ak og Ve omstændighederne, det er bare så uheldigt, men hvad kan man gøre.
og kigger på den data der ligger, så er det desværre det der kan forventes når vi havner der hvor vi gør i forhold til den trupsammensætning vi har i øjeblikket
Det er fandme også det værste vrøvl længe. Er det overhovedet en meningsfyldt sætning?
Hvilken data ævler Hørsholt om?
Ren tågesnak og business lingo, når det er rigtig slemt.
Men nu er selverkendelse ikke noget man historisk set har brillieret med, og det er heller ikke tilfældet denne gang. Få dog for helvede gjort noget ved den scoutingsektor, der aldrig nogensinde har fungeret ordentligt. Der er intet at falde tilbage på, og nu er alt magt så givet til Ståle, der ikke har den fjerneste idé om, hvad han foretager sig på den front.
Som nævnt, så rækker det nok til en spiller fra Vardar eller Zlin, som man tilfældigvis har fulgt i rigtig laaaang tid.
Det er fandme også det værste vrøvl længe. Er det overhovedet en meningsfyldt sætning?
Hvilken data ævler Hørsholt om?
Ren tågesnak og business lingo, når det er rigtig slemt.
Men nu er selverkendelse ikke noget man historisk set har brillieret med, og det er heller ikke tilfældet denne gang. Få dog for helvede gjort noget ved den scoutingsektor, der aldrig nogensinde har fungeret ordentligt. Der er intet at falde tilbage på, og nu er alt magt så givet til Ståle, der ikke har den fjerneste idé om, hvad han foretager sig på den front.
Som nævnt, så rækker det nok til en spiller fra Vardar eller Zlin, som man tilfældigvis har fulgt i rigtig laaaang tid.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
lør 25. nov 2017
Federico Santander i truppen mod Lyngby.
Og Erik Johansson træner på græs.
Fedt!
Og Erik Johansson træner på græs.
Fedt!
København.
lør 25. nov 2017
Den studsede jeg også over repos, det er jo ikke engang en sætning.
Jeg er så træt af at man ikke i det mindste kan tage noget ansvar, fint nok at man ikke fyrer Ståle, men man kan da forhelvede melde ud, at tingene ikke fungerer som de skal.
Stærkt med Santander, selvom det nok højst bliver et indhop. Glæder mig til at se noget fysik i det angreb.
Jeg er så træt af at man ikke i det mindste kan tage noget ansvar, fint nok at man ikke fyrer Ståle, men man kan da forhelvede melde ud, at tingene ikke fungerer som de skal.
Stærkt med Santander, selvom det nok højst bliver et indhop. Glæder mig til at se noget fysik i det angreb.