Hvad mon oddsene er på at Santander bliver smidt i kamp, bliver skadet og er ude 3 måneder mere ?1,12 eller sådan?
Snak
Redigeretlør 25. nov 2017
Det ville være symbolsk for vores efterår.
Holdet, der skal få os ud af top seks:
Robin Olsen
Peter Ankersen - Denis Vavro - Michael Lüftner - Nicolai Boilesen
Kasper Kusk - Carlos Zeca - Uros Matic - Rasmus Falk
Pieros Sotiriou - Andrija Pavlovic
Vi lukker et mål ind på en dødbold, og Mayron George skal også løbe fra Michael Lüftner. Så er spørgsmålet, om Mikkel Rygaard vil gøre det, han er bedst til. Voldtage os. Den bliver 1-3.
Holdet, der skal få os ud af top seks:
Robin Olsen
Peter Ankersen - Denis Vavro - Michael Lüftner - Nicolai Boilesen
Kasper Kusk - Carlos Zeca - Uros Matic - Rasmus Falk
Pieros Sotiriou - Andrija Pavlovic
Vi lukker et mål ind på en dødbold, og Mayron George skal også løbe fra Michael Lüftner. Så er spørgsmålet, om Mikkel Rygaard vil gøre det, han er bedst til. Voldtage os. Den bliver 1-3.
København.
lør 25. nov 2017
Nå ja, det er da også rigtigt. Så nøjes vi med 1-2.
Andrija Pavlovic - Martin Pusic/Carlo Holse.
Er det vores ringeste, stillede angrebsduo i dette årti?
Andrija Pavlovic - Martin Pusic/Carlo Holse.
Er det vores ringeste, stillede angrebsduo i dette årti?
København.
lør 25. nov 2017
http://fcsofa.dk/kongefald/
Et skriv fra David Tiemroth fra FC Sofa. Alt sammen noget, vi har snakket lidt om herinde.
Et skriv fra David Tiemroth fra FC Sofa. Alt sammen noget, vi har snakket lidt om herinde.
København.
lør 25. nov 2017
@Schelden
I 13/14 var angriberne Fanendo Adi, Daniel Braaten, Vetokele og Pourie. Med undtagelse af Vetokele, er det vel noget nær det værste angreb i dette årti.
I 13/14 var angriberne Fanendo Adi, Daniel Braaten, Vetokele og Pourie. Med undtagelse af Vetokele, er det vel noget nær det værste angreb i dette årti.
lør 25. nov 2017
Ja, det var også rædderligt. Skandale, at vi skal stå i sådan en situation. Trist.
København.
lør 25. nov 2017
Jeg synes tiemroth plejer at være velovervejet. Det skriv han har begået der synes jeg dog er noget skingert.
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
søn 26. nov 2017
Når man kigger på hvordan Nordsjælland spiller lige nu imod Horsens, så er det med en blanding af misundelse og undren over vi ikke også er på det niveau. Jeg tænker vi højst når en 4. plads i den her sæson. Vi kan ligeså godt bruge vinter transfervinduet på at forberede os på næste sæson. Der skal virkelig ske ting og sager med det her hold hvis det skal rykke sig.
Forza Napoli Sempre!