Snak

Mere indhold efter annoncen
Næste sæson bliver væsentligt nemmere. Der er langt færre kampe.
fck-medløber.
Er vild med ståle. Skift så den overskrift på tråden
Dine fantastiske argumenter får helt sikkert repos til at ændre overskriften;-)
Forza Napoli Sempre!
Er du da helt tumpet, var har Matic været imponerende dårlig de første 10 minutter. Konsekvent smidt alt væk, og tabt alle dueller. Herregud, jeg tror efterhånden, at selv Kusk ville kunne kanøfle ham
Behøver man nu argumenter? Alternativet fik et kanon valg helt uden. Undskyld kvist
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvis vi havde haft bare én angriber, der kunne heade på mål, så ville vi jo have været foran 3-0. Hold kæft, hvor har vi mange frie indlæg, som ingen af vores angribere kommer godt nok på. Boilesen, Falk og Kusk har været ganske glimrende i dag. Der er reelt tale om trusler over kanterne.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"
Ønsker mig en angriber til jul
Det ser virkelig sort ud med det her hold. Ingen af de spillere kunne gå ind i start-11´eren på nogle af de andre SL hold. Måske det er en smule overdrevet, men de er jo pinlige at se på
Skulle Zeca og Lüftner seriøst skilles ad, efter at have været oppe og toppes? Det er jo lige, hvad vi har brug for.
Nogen der kunne se hvad der stod på det banner, noget med DBU?
Dk. Brøndby since 1985 Eng. Man U & Tottenh.since 1992 & 2009 Spa. Real Madrid since 2002 Tys. Dortmund since 1990
Annonce