Hvis vi havde haft bare én angriber, der kunne heade på mål, så ville vi jo have været foran 3-0. Hold kæft, hvor har vi mange frie indlæg, som ingen af vores angribere kommer godt nok på. Boilesen, Falk og Kusk har været ganske glimrende i dag. Der er reelt tale om trusler over kanterne.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"