“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
― William Gibson
12-8
Efter et utal af analyser har situationen i klubben vist sig ikke at være så kompliceret som først antaget, omend den problemstilling der står i vejen for succes i foråret er tilstrækkeligt svær at løse. Hvordan undgår man at en madmutter fra paraguay overfodre sønnike på juleferien?
muligvis jeg bare er grebet af jubeloptimisme, men en klasse stopper, Verbic som ikke er i karantæne og en fit Santander så ser det lovende ud for foråret
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
― William Gibson
12-8
Dejligt at der forhåbentlig bliver sejret i dag, men vi skal lige minde os selv om at det er Lyngby vi vinder over. 3 point luner, men der er langt igen. Vores forsvar stinker stadig. Alle med bare lidt skarphed kan score mod os.