Snak

Mere indhold efter annoncen
Havde Santander ikke været skadet i efteråret, havde vi fået flere point. Uanset spillet stadig havde været skidt.

At man ikke handlede korrekt, da han blev langtidsskadet, har kostet meget dyrt.
Men det er vel også skrevet nogle gange efterhånden.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Stærkt indhop af Nicolaj Thomsen. Strålende!
København.
Nu skal man selvfølgelig passe med på optimismen, men - jeg tror faktisk, at Thomsen kan blive et godt aktiv for os, grundet hans spilintelligens. Fremragende løb han tager
også et fint indhop af Thomsen med 2 oplæg
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Stærkt boldØJE fra den gode Thomsen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Og lige en assist mere, tjuhej hvor det går
Fremragende indhop af Nicolaj Thomsen. Fantastisk at se en spiller, som vil løbe i dybden, har god teknik og overblik. Det er jo som at se en hel ny spiller.
København
Det var sgu en af de mere specielle oplevelser. Problemerne er ikke forsvundet, men det er sgu også lidt svært at sidde og være utilfreds efter sådan en opvisning.

Lad os håbe vi klarer den efterfølgende periode bedre end den er fulgte AGF kampen.
Vi skal ikke være utilfredse. De små sejre skal vi i disse få det maksimale ud af.

Så kan vi også blive rigtig rasende igen, når det ligner lort mod FCN.
København.
Problemet mod Farum er at de har en offensiv. Og FCK har slet ingen defensiv. Der skal scores en del mål i den kamp, hvis det skal give point.
fck-medløber.
Annonce