Havde Santander ikke været skadet i efteråret, havde vi fået flere point. Uanset spillet stadig havde været skidt.
At man ikke handlede korrekt, da han blev langtidsskadet, har kostet meget dyrt.
Men det er vel også skrevet nogle gange efterhånden.
At man ikke handlede korrekt, da han blev langtidsskadet, har kostet meget dyrt.
Men det er vel også skrevet nogle gange efterhånden.
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.