Snak

Mere indhold efter annoncen
Så ny overskrift?
Santanders indhop i dag er vel nærmest brænde på overskrift-bålet. Det illustrerer jo meget godt konsekvenserne af den transferansvarliges håbløse ageren.
Batman Close. London W12.
Thomsen lignede også en spiller i form, modsat i foråret og starten af efteråret.

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Nå. I er nok snart trætte af mig, men jeg skriver det igen:

Robert Skov er klasse, og han ville være en super tilføjelse i FCK-truppen.

Han har lige ødelagt Anthony Jungs karriere. Forårsaget en terrorudskiftning efter 30 min.
København.
Jeg bytter gerne Kusk ud med Skov, han har godt nok fået lagt noget fysik på de sidste år uden det er gået ud over teknikken.

han er jo ene mand ved at smadre BIF
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Og han fortsætter med at køre røv i Brøndby.

De kører med Christian Nørgaard og Svenn Crone derude nu. Ellers er der motorvej.
København.
han er vel egentligt passe perfekt ind i FCK, han er en hurtig kant med fysik en god teknik og har et godt skud
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Skov er genial når det kører for ham. :-) fandme fesent følelsesregistre jeg lige kom igennem ved Silkeborgs annullerede 2-0 mål, og derefter bif udligning..
og med Toutouh, Verbic og nok i sidste ende Danny på vej ud af døren senest til sommer , så ville det måske ikke være dumt at få ham ind til vinter, hvis det nu skulle være
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Har Ståle seriøst været ude og sige, at det er godt Zeca og Lüftner næsten var oppe at slås?

Jeg forstår udmærket, at man har brug for spillere der vil kæmpe for det, men....
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Annonce