Jeg missede for første gang i år en kamp, så tror bare jeg holder mig væk fra nu af.
Hvordan spillede Matic? Bedømt på kommentarerne hér var han ringe men han så umiddelbart ud til at være med i en del chancer (og lækkert mål - man var nok blevet hentet af den blå vogn for en uge side, havde man sagt at Nikolaj Thomsen ville lave et dybdeløb, efterfulgt af tunnel via hælafleveing, for at se Matic sparke dybt i kuglen og score). Det er vel Kvist som starter søndag men hvis det fungerede i går med Matic, holder han måske Kvist ude.
Spændende også hvad Ståle gør søndag når Pieros er tilbage, Santander ligeså og Pavlo med to basser i går...
Hvordan spillede Matic? Bedømt på kommentarerne hér var han ringe men han så umiddelbart ud til at være med i en del chancer (og lækkert mål - man var nok blevet hentet af den blå vogn for en uge side, havde man sagt at Nikolaj Thomsen ville lave et dybdeløb, efterfulgt af tunnel via hælafleveing, for at se Matic sparke dybt i kuglen og score). Det er vel Kvist som starter søndag men hvis det fungerede i går med Matic, holder han måske Kvist ude.
Spændende også hvad Ståle gør søndag når Pieros er tilbage, Santander ligeså og Pavlo med to basser i går...