Jeg tror det vil tiltale ham mere, at komme til en liga syd for den danske grænse. Jeg tænkte forleden på, om han ville lave en Michael Silberbauer, og smutte til Utrecht. De har ganske vist et ret godt hold, som nok har rettet deres sigte mod bedre spillere end Youssef Toutouh, på den anden side spiller de med en tre-mands midtbanekæde, som både har offensivt drive men i særdeleshed kan arbejde. Han kunne godt passe ind der, som spillertype i hvert fald, niveauet er der måske ikke helt. I nuværende system vil han ikke blive kant, som i kant-kant, dem har Utrecht liggende i bagkæden, bl.a. den tidl. Ajax- og Milan-spiller, Urby Emanuelson. Men jeg har faktisk flere gange tænkt på, at Utrecht kunne være et fint match for ham. Dog primært, da han var i form for FCK. Alternativt klubber som Heerenveen eller Heracles, som har gode planer for deres hold, som dog pt. begge spiller med offensive kanter, altså i den forreste kæde, men som niveaumæssigt er mere ham. Mit bud er derfor at turen går sydpå. Økonomien i det er jeg ligeglad med, jeg synes han var god for os - sådan, rugbrødsgod - men ikke på et niveau som skulle komme til udtryk i større transfersummer.