Youssef Toutouh kan sagtens forvente en klub fra en hylde højere.
Sidste vindue var der i følge Ståle ikke en eneste henvendelse på ham, så har svært ved at se hvordan han "sagtens" kan forvente noget som helst.
Vi har et historisk dårligt spillende FCK-hold, og det er Toutouh ikke god nok til at være med på...
Hvis han kan få en aftale med en hollandsk klub, som vil give ham fast spilletid i æresdivisionen, så tror jeg han skal være lykkelig.