Man må da håbe at Pierre Bengtsson spiller sig tilbage i form med tiden. Manden er tømt for selvtillid efter et par dårlige ophold i udlandet.
København
Hvad? Har man forlænget med ham eller er Nicolai Boilesen skadet igen?
Det er godt nok en anden størrelse klubber - og løn - end vi havde regnet med for 1 år siden. Det er lidt synd for ham, jeg håber han ender et sted han passer godt ind og får succes.