Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi taber 1-4, og vi får mindst to røde kort. Ståle Solbakken bliver også sendt væk.


Er det ikke det man i mine unge dage kaldte "at tippe finsk) :)

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Jo, hvis ikke det er noget vi ser hver gang vi møder FCN - bare værre i den her sæson.

Og hvis FCN får et hurtigt mål, så smelter vi jo som regel.
København.
Marcondes scorer efter 5 og vi smelter sammen, den giver ca. 1,01 igen...
moderator
Nu skal man aldrig håbe noget slemt for modstanderne, meeen vi må gerne gå rigtig hårdt til Marcondes.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
FCN har før fået stryg i Parken. Det tror jeg også de gør i morgen.

4-2 til FCK efter en opvisning af Benjamin Verbic.
København
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ser heller ikke fcns forsvar kan holde falk og verbic væk..målrig kamp i morgen og vi trækker længste strå
Er vi ikke lige kommet tilbage fra 0-1 mod en en anden klub fra stor København?
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Optimismen er kolossal.
fck-medløber.
I hvert fald en vigtig kamp mentalt og for point fordelingen.

Svært at finde ud af hvad der er tro of hvad der er håb, men jeg holder også på en FCK sejr.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Der hviler et stort pres på vores angribere i dag. Federico Santander sidder derude, og det er kun et spørgsmål om hvornår, han er helt kampklar, før han tager en af de to pladser. Som udgangspunkt vil jeg jo gerne have serberen smidt på old boys-holdet, men banker han den ind igen i dag, så spiller han nok også i næste weekend.

Det er da desuden dejligt, at Horsens og Hobro har delt i dag. Så er hullet op da lidt mindre.
København.
Annonce