Vi taber 1-4, og vi får mindst to røde kort. Ståle Solbakken bliver også sendt væk.
Er det ikke det man i mine unge dage kaldte "at tippe finsk) :)
//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1.
"Klubånd i solskin - troskab i regn"
Vi taber 1-4, og vi får mindst to røde kort. Ståle Solbakken bliver også sendt væk.