Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvorfor skal Stig Tøfting kommentere alle FCK-kampe? Træt allerede inden kampstart.
Sidste chance for at sparke Marcondes ned...
Vi sender to mand ud i frimærket for at dæmme op for kort hjørne. Det er vist første gang siden Ståle kom tilbage.
Batman Close. London W12.
Ja man kan da håbe at de giver Marcondes lidt igen efter de svinestreger han har lavet gennem tiden.
Boile må have ham skrevet i sin sorte bog.
Lortedommer, det er to klare gule kort til FCN.

- Så slap Zeca til gengæld også for et. Man kunne ellers se hr. Johansen gribe efter lommen, men trods alt komme i tanke om sin egen linje i tide.
Batman Close. London W12.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Andrija Pavlovic gør alt for at pisse mig af. Fuck, han er belastende.
København.
Kan vi ikke smide Pavlovic ud og så spille med 10 mand i stedet? Kæft han er destruerende for ethvert angreb.
Hvad laver Boilesen? Og endnu vigtigere, hvad laver Robin?
Robin O koster igen
Det er også godt spillet af FCN.
Annonce