Jeg kan godt forstå FCN har så travlt med at fortælle om deres character building program, for det de viser på fodboldbanerne er ikke unge mennesker, der er værd at være stolte af eller efterligne.
Jeg er træt af at jeg ikke bare ser julekalender i stedet. Godt nok er det først i december, så der er ting, der går galt og lidt ustemning, men i modsætning til når man følger FCK, så er der troen på at der sker noget magisk, så det hele ender lykkeligt.
Batman Close. London W12.