Det værste er at det ikke engang virker urealistisk, Planke.
Snak
man 30. apr 2018
Ud over at det er duer, der hærger Parken, ikke måger. Men ellers ja, det lyder som et plausibelt kampforløb.
man 30. apr 2018
Naturligvis. Duer.
Det går nok. Bif har en af "de der" sæsoner, hvor alt spiller og de er markant bedre end summen af de 11 spillere. Den slags fortsætter aldrig. Dermed ikke sagt at de ikke også kan være møggode næste år, men ikke på dette urealistiske niveau hvor alt går deres vej.
Det går nok. Bif har en af "de der" sæsoner, hvor alt spiller og de er markant bedre end summen af de 11 spillere. Den slags fortsætter aldrig. Dermed ikke sagt at de ikke også kan være møggode næste år, men ikke på dette urealistiske niveau hvor alt går deres vej.
man 30. apr 2018
Tak for et godt grin, Planke.
Ja, det er godt nok nogle absurde kampe der har været i det her mesterskabsslutspil (og ikke bare med BIF). Er ikke fan af den nye ligastruktur, men må medgive at den har leveret i denne sæsson.
Ja, det er godt nok nogle absurde kampe der har været i det her mesterskabsslutspil (og ikke bare med BIF). Er ikke fan af den nye ligastruktur, men må medgive at den har leveret i denne sæsson.
Sådan som slutspillet er forløbet, så taler det bare endnu mere for en liga med 10 hold. Hvorfor i alverden skal man igennem 26 runders ørkenvandring før der for alvor kommer gang i den?
10 hold, så mødes de seks bedste alligevel fire gange som nu. Plus man får AGF, OB samt to ekstra hold med. Det er sgu noget mere interessant.
10 hold, så mødes de seks bedste alligevel fire gange som nu. Plus man får AGF, OB samt to ekstra hold med. Det er sgu noget mere interessant.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
man 30. apr 2018
Sådan som slutspillet er forløbet, så taler det bare endnu mere for en liga med 10 hold. Hvorfor i alverden skal man igennem 26 runders ørkenvandring før der for alvor kommer gang i den?
10 hold, så mødes de seks bedste alligevel fire gange som nu. Plus man får AGF, OB samt to ekstra hold med. Det er sgu noget mere interessant.
FCK har da ellers haft sine problemer imod de mindre hold i denne sæson. Hvis de mindre hold kontinuerligt spiller med i Superligaen og ikke bekymrer sig om nedrykning, så er jeg overbevist om at det vil højne deres niveau.
Forza Napoli Sempre!
man 30. apr 2018
Enig Repos. Det er sund fornuft og sådan burde det blive, selvom jeg ikke i min vildeste fantasi kan se det kommer til at ske.
Det er jo fodboldpolitik og som jeg forstår det er det alle hold i de to bedste rækker der skal blive enige om en struktur.
Alle andre hold end os, BIF og FCM gør vel med en frygt for at kunne komme i klemme, hvis ikke det er ganske vanskeligt at rykke ned. Så de vil aldrig stemme for en struktur hvor der ikke er et større sikkerhedsnet mod nedrykning.
Så vi skal også næste år se totalt ligegyldige kampe, hvor hold som Helsingør eller Vendsyssel kommer til Brøndby, Herning eller København.
Vi kan håbe på TV selskab trods alt har så meget magt de kan tvinge en tolv holds liga gennem, men ti hold sker ikke.
Det er jo fodboldpolitik og som jeg forstår det er det alle hold i de to bedste rækker der skal blive enige om en struktur.
Alle andre hold end os, BIF og FCM gør vel med en frygt for at kunne komme i klemme, hvis ikke det er ganske vanskeligt at rykke ned. Så de vil aldrig stemme for en struktur hvor der ikke er et større sikkerhedsnet mod nedrykning.
Så vi skal også næste år se totalt ligegyldige kampe, hvor hold som Helsingør eller Vendsyssel kommer til Brøndby, Herning eller København.
Vi kan håbe på TV selskab trods alt har så meget magt de kan tvinge en tolv holds liga gennem, men ti hold sker ikke.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.
man 30. apr 2018
FCK har da ellers haft sine problemer imod de mindre hold i denne sæson. Hvis de mindre hold kontinuerligt spiller med i Superligaen og ikke bekymrer sig om nedrykning, så er jeg overbevist om at det vil højne deres niveau.
Der er rigeligt med hold der har haft rigeligt med tid til at ramme den udvikling du taler om. Det er ikke sket.
FCM og BIF´s pointsnit i denne sæson siger alt. Nu hvor de har presset hinanden, har de også kunne score et tårnhøjt pointsnit. Hvis den udvikling du taler om var reel, ville de aldrig kunne lave så mange point.
Sidste år kunne vi gøre det samme. Vi var endda ikke engang pressede til at vinde de enkelte kampe.
Tanken om at samle resourcer få steder giver meget mere mening for mig, end tanken om at lade en masse resourcesvage få tid og håbe det går op i en højere enhed. For hver klub vi har hvor det sker, er der et utal af klubber det ikke sker for og som er slagtekvæg i ligaen.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.
man 30. apr 2018
Nogen der kan se, den snart klubløse, Mads Albæk i FCK?
Han var fremragende for FCM for 4-5 år siden. God felt-til-felt spiller.
Han var fremragende for FCM for 4-5 år siden. God felt-til-felt spiller.
Elsker latte og FCK
Vinyl-entusiast
Ledley Cup vinder
http://www.youtube.com/watch?v=sCLioAlQbiY&feature=related
man 30. apr 2018
Jeg kan sagtens se fordelen ved 10 hold, men jeg konstaterede blot at FCK i den grad har haft problemer imod de mindre hold i denne sæson. Brøndby og FC Midtjylland har været suveræne, men derefter har der ikke været kæmpe forskel på holdene. Tidligere havde jeg den holdning at 16 hold og 30 kampe var det rigtige. Men det kan godt være det har været lidt for optimistisk på nuværende tidspunkt. Jeg er dog imod slutspil. Det forbinder jeg med f.eks. Ishockey og ikke fodbold.
Forza Napoli Sempre!