+ At får jer vil det være en fordel nu, men det hvis det havde været for 20 år siden havde det ikke været en fordel for jer, for så havde I måske været røget ud af ligaen og FCK
For 20 år siden blev vi nr. 3.
Hvor voldsomt meget anderledes er det i forhold til vores nuværende position?
Og for en god ordens skyld spillede vi i en liga med 10 hold nogle år før, der rykkede vi ikke ned, derimod blev det b.la. til både guld og sølv.
Bare lige til en orientering.
Someday, someday, someday, someday, someday, someday Leeds United