Ærgerligt, hvis ikke han når at blive klar. Næsten mest af alt, fordi det skubber Fischer væk fra kanten, hvor han har været betydeligt mere afgørende (ift. i angrebet). Det gør så også, at vores midtbane kommer til at stå svagere med Kvist/Gregus/Thomsen som erstatning for Fischer.
Jeg håber dog på lidt bluff fra Ståles side, det har vi jo trods alt set før op til et derby. Vi bliver klogere i morgen eller lørdag. Det er klart, han ikke spiller, hvis han heller ikke her deltager til træning.
Jeg håber dog på lidt bluff fra Ståles side, det har vi jo trods alt set før op til et derby. Vi bliver klogere i morgen eller lørdag. Det er klart, han ikke spiller, hvis han heller ikke her deltager til træning.