Snak

Mere indhold efter annoncen
SA

Ankersen-Luftner-Vavro-Boile

Falk-Zeca-Gregus-Thomsen

Wind-Fischer

Håber jeg på.. Synes Gregus har gjort det godt de sidste kampe han har spillet. Lad os nu få den derby sejr idag.
Fin opstilling - men mon ikke Sotiriou starter... Bare Kvist IKKE spiller
Marching On Together
Thomsen har ikke niveauet... Sørgeligt
Marching On Together
Det bliver

SA

Ankersen-Luftner-Vavro-Boile

Skov-Zeca-Falk-Thomsen

Pieros-Fischer
Someday, someday, someday, someday, someday, someday Leeds United
Er jeg fint nok tilfreds med. Skov skylder en kasse og det gør Pieros egentlig også. Jeg tror på Thomsen stadig kan blive en succes i FCK.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ankersen bliver bare ved med at præstere forsvarsspil på danmarksserieniveau.
Batman Close. London W12.
Lüftner med en hovedløs clearing og Ankersen der står og sover.... Det er efterhånden det der har kendetegnet sæsonen... man bliver så træt!
QPR - Og ignorerer (u)tilfreds, så godt jeg kan.
Og defensiven sejler...I fast rutefart mellem destinationerne fejl og fejl.
FREM for alt
Fik Cornelius ikke dit gennembrud i en kamp mod Midtjylland i Parken, hvor vi var bagud?
For så passer det jo fint med planen og Wind.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Ankersen har absolut intet gjort rigtigt endnu
Annonce