Kan vi ikke tage Lüftner ud, og spille med 10 mand? Han sabotere simpelthen så meget
Snak
søn 6. maj 2018
Tenver: Det var præcist sådan, jeg forestillede mig reglerne var indrettet.
Ikke at det er sandsynligt, men det er da en interessant situation, hvis der bliver lavet to eller flere gule kort i samme ombæring.
Det er vel ikke SÅ utænkeligt, at der bliver lavet to "professionelle frispark", hvoraf det første ikke lykkedes.
Ikke at det er sandsynligt, men det er da en interessant situation, hvis der bliver lavet to eller flere gule kort i samme ombæring.
Det er vel ikke SÅ utænkeligt, at der bliver lavet to "professionelle frispark", hvoraf det første ikke lykkedes.
Jeg tager mig ikke tid til at besvare indlæg, der virker stødende og ikke holder den gode tone.
FCM
Man. United
Redigeretsøn 6. maj 2018
Der var en fra Nordirland, som fik 2 gule ved samme spil stop for 2 forskellige frispark. Om det så er korrekt dommerarbejde ved jeg ikke.
https://www.youtube.com/watch?v=RY0DD120slk
https://www.youtube.com/watch?v=RY0DD120slk
søn 6. maj 2018
Luftner og Ankersen var fornærmende ringe. Resten var på det jævne - måske lige bortset fra SA, der var virkelig stærk. Sotiriou har fået den tidlige Cornelius-tromler-syge.
\"Giv en mand et æg, og han er mæt for en dag - lær en mand at lægge æg.......!\"
Redigeretsøn 6. maj 2018
Nå, jeg er lige kommet hjem. Super kedelig kamp, hvor Peter Ankersen, Michael Lüftner og Denis Vavro sørgede for at holde mit blodtryk oppe. Fuck, de var trættende. Jeg sad dårligt, og var rimelig påvirket af røg og fis, så jeg vil nøjes med beskrive vores kamp således: Rystende usikker defensiv - harmløs offensiv.
Jeg vil desuden fremhæve Nicolaj Thomsen og Stephan Andersen. Førstnævnte gjorde det udmærket, og var ret sikker i sin boldomgang. Stephan Andersen sørger for, at vi får det ene point. Kampens spiller for anden gang i træk. Held eller ej. Peter Ankersen gider jeg snart ikke kommentere mere på, men hvad sker der dog for ham. Han tager alle de forkerte beslutninger og mangler kvalitet i de fleste af sine aktioner. Derudover er han bare en stor idiot.
Jeg vil desuden fremhæve Nicolaj Thomsen og Stephan Andersen. Førstnævnte gjorde det udmærket, og var ret sikker i sin boldomgang. Stephan Andersen sørger for, at vi får det ene point. Kampens spiller for anden gang i træk. Held eller ej. Peter Ankersen gider jeg snart ikke kommentere mere på, men hvad sker der dog for ham. Han tager alle de forkerte beslutninger og mangler kvalitet i de fleste af sine aktioner. Derudover er han bare en stor idiot.
København.
søn 6. maj 2018
Jeg vil ikke afvise at Vavro/Luftner ad åre udvikler sig til spillere, der har noget at gøre i toppen af den danske liga.
Der har været små fremskridt, efterfulgt af stort set lige så mange tilbageslag.
Der er bare slet, slet, ikke tid til at agere beskyttet værksted for "spændende" eksperimenter.
Modstanderne har for længst læst lektien.
Overlad bolden til Vavro/Luftner, og dæk 10 mod 8. Når BIF tilmed løber længere og hurtigere, skal det blive svært.
Det var et mindre mirakel at BIF ikke scorede 3-4 gange. Vi kunne ligeledes ha scoret flere gange, det har bare ikke ret meget med den besynderlige konstellation i midterforsvaret at gøre.
Køb, køb, køb.
Der har været små fremskridt, efterfulgt af stort set lige så mange tilbageslag.
Der er bare slet, slet, ikke tid til at agere beskyttet værksted for "spændende" eksperimenter.
Modstanderne har for længst læst lektien.
Overlad bolden til Vavro/Luftner, og dæk 10 mod 8. Når BIF tilmed løber længere og hurtigere, skal det blive svært.
Det var et mindre mirakel at BIF ikke scorede 3-4 gange. Vi kunne ligeledes ha scoret flere gange, det har bare ikke ret meget med den besynderlige konstellation i midterforsvaret at gøre.
Køb, køb, køb.
FREM for alt
søn 6. maj 2018
I mine øjne er Lüftner i Pavlovic-teritorie. Han skal bare videre hurtigst muligt. Han er inkonsekvent i sit forsvarsspil og elendig på bolden.
Peter Ankersens præstation i dag, og generelt, bør give én kamp i skyggen, hvor Roerslev kan få lov til at vise lidt af sit værd.
Peter Ankersens præstation i dag, og generelt, bør give én kamp i skyggen, hvor Roerslev kan få lov til at vise lidt af sit værd.
søn 6. maj 2018
Jeg tror heller ikke på Michael Lüftner.
Det bliver Erik Johansson og Denis Vavro. Og det kan blive ganske kompetent, tror jeg.
Det bliver Erik Johansson og Denis Vavro. Og det kan blive ganske kompetent, tror jeg.
København.
søn 6. maj 2018
18.25 på tv3+
Camilla Martin:
Overvejer i forstærkninger?
Staale:
Måske en offensiv profil.
Camilla:
Hvad med bagkæden?
Staale:
Erik kommer tilbage, så det ser fint ud?!?
------
Det er jo absurd.
Men selvfølgelig...hvis BIF sælger helt ud, og FC Midtjylland går konkurs, kan man da ikke afvise en guldmedalje i 2019.
Camilla Martin:
Overvejer i forstærkninger?
Staale:
Måske en offensiv profil.
Camilla:
Hvad med bagkæden?
Staale:
Erik kommer tilbage, så det ser fint ud?!?
------
Det er jo absurd.
Men selvfølgelig...hvis BIF sælger helt ud, og FC Midtjylland går konkurs, kan man da ikke afvise en guldmedalje i 2019.
FREM for alt