Jeg havde langt hellere taget mit scenarie, hvor vi var bedst men sæsonen spillede os endnu et pus. Ok, min tro på det forsvandt med Erik og Santander. Men i går var deprimerende.
Det må være sådan de har det i Odense, når et af ligaens tophold kommer forbi.
Jeg havde virkelig håbet i går havde vidst, at vi var klar til næste sæson, men som det så ud skal vi mindst et skridt op og Brøndby et skridt ned før vi er i nærheden af dem. Det skal nok ske, og vores "nye" spillestil skal nok skaffe en masse point mod de nederste 9 hold. Men kampene i Europa, mod FCM og især Brøndby skal nok blive frygtelige næste år.
Det må være sådan de har det i Odense, når et af ligaens tophold kommer forbi.
Jeg havde virkelig håbet i går havde vidst, at vi var klar til næste sæson, men som det så ud skal vi mindst et skridt op og Brøndby et skridt ned før vi er i nærheden af dem. Det skal nok ske, og vores "nye" spillestil skal nok skaffe en masse point mod de nederste 9 hold. Men kampene i Europa, mod FCM og især Brøndby skal nok blive frygtelige næste år.