Snak

Mere indhold efter annoncen
slap med hysset

Fin beklagelse.

Det sagt, tak for besvarelsen.
MorganF. Beklagelsen står. Hvis jeg uberettiget har anklaget dig for noget, du ikke har skrevet, er det naturligvis unfair, og det beklager jeg. Min efterfølgende kommentar skal læses i sammenhæng med dine udbrud og sindelagsformodninger, som var hys.

Vedr. Rasmus Falk, så har den jo været vendt et over mange sider efterhånden. Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan man kan mene, han har gjort det fortrinligt, når vi i de store kampe han har spillet, ikke har været i nærheden af at dominere midtbanen i en sådan grad, at vi har kunnet holde modstanderne i et jerngreb, som derfor ikke har kunnet kommet i gang med deres pres, deres koncept. Vi har pt. en, ift. FCKs struktur, central midtbane, som er tyndt besat. I boldbesiddelse er den ok, uden er den ikke. Nå, det er jo ikke noget, jeg ikke har skrevet før.

Mht. formation, så tænker jeg også, at vi med nuværende besætning er bedre klædt på til at køre 4-5-1, men den observation får jo ikke Ståle Solbakken til at ændre på sine oplæg til kampene, og vores ´virkelighed´ i snakken må derfor være, hvad der vil være bedst i den klassiske 4-4-2, vi ved, FCK praktiserer.
Det er lidt komisk at netop DBU, påstår at PSE er presset økonomisk i al den debat.

Jeg skal ikke forholde mig til hvem der har ret i den situation. Men mindes at DBU´s økonomiske position er ganske svagere end PSE´s. Så det er lidt et selvmål af dem at kritisere det
Nå, men om max 6 timers tid, ved vi, om vi i det mindste skal spille nationalt play-off for at komme i Europa i næste sæson. Kom så Brøndby :(
4-5-1 vil umiddelbart bidrage til at høste et par lavthængende frugter:

- Det vil afhjælpe problematikken med undertallet på den centrale midtbane, der har manifesteret sig i eksempelvis kampene mod FCM/BIF/FCN.

- Det øger fleksibiliteten, da positioneringen af kanterne og den forreste centrale midtbanespiller, er/bliver defineret af vekslende momenter i kampen.

- Fischer bliver frigjort til flere offensive aktioner, i sammenligning med 4-4-2, hvor modstandernes back ofte er styrende for Fischers (nødvendige) prioriteringer.

- 4-4-2 betyder, at modstanderne spiller "forbi" 2 mand, med en ofte meget ukompliceret aflevering gennem første kæde.
Det antal halveres i sagens natur i 4-5-1, med undtagelse af de situationer hvor man, eksempelvis, lader en Viktor Fischer hænge helt fremme, som opspilspunkt på en omstilling.

Men som Matias påpegede:
Der sker efter al sandsynlighed ikke under Staale.







FREM for alt
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hold op, hvor jeg håber at vi får fat i Gammelby.
I øvrigt er jeg småforelsket i det lederskab og den ro, som Simon Jakobsen udviser.
Pyto

Enig i at Simon Jacobsen besidder en stribe kvaliteter.
Han er imidlertid medansvarlig for en katastrofal start, hvor BIF reelt kunne ha´ afgjort kampen.
FREM for alt
Enig, der var nogle fejl hvor spillet blev læst for dårligt. Han fil til gengæld stoppet den på stregen, så det er vel 1-1. Også dér.
pyto

SJ blev årets pokalfighter, så du har næppe været helt galt i byen.
FREM for alt
pyto@

Er den begejstring over SJ ikke bare et udtryk for hvor jammerligt forsvaret har været for FCK i denne sæson, hvor en hver stopper som kan tage 3 på foden med en badebold ligner en potentiel forstærkning
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Annonce