Snak

Mere indhold efter annoncen
Af det jeg har set, synes jeg også, han gør det godt - jeg er dog enig med peanuts i, at når jeg bemærker hans niveau, som godt, er det også fordi FCKs midterforsvar har budt på så ringe præstationer igennem hele sæsonen, at ´alle andre´ ser fornuftige ud ved siden af. Jeg ville ikke tænke ham ind i det regnestykke, der for alvor skal hive vores forsvar op på et acceptabelt niveau.
Nu var det ikke en tilkendegivelse af at jeg synes at vi skal signe ham, mere at han har nogle de kvaliteter som vi skriger efter.
Du har dog ret i, at jeg slet ikke havde lagt mærke til ham, havde vi haft en Zanka-type.
Jeg tror nu nok man havde set ham uanset. For håret, evnen til ikke at være helt dum at høre på og så det at han er er rigtig klubmand er fint.

Men han er slet ikke god nok til os. Heller ikke ift Luftner og Vavro.
Beklager de sene svar Saint

"Men den du beskriver ville systemet jo netop også ændre sig i praktisk, i og med at spillerne ikke udfylder den tænkte rolle, vi kan vel blive enig om at rollerne mellem spillerne er dynamiske?"

Tjo. Det er vel på sin vis ikke forket. Nu ser jeg bare et system som en plan koordineret med et helt hold. At planen ikke altid udføres til fulde betyder ikke at planen nødvendigvis er ændret og det gælder også i det konkrete tilfælde her. Ståle ønsker at spille et system, har instrueret resten af holdet i det system og så er det jo naturligvis ikke optimalt når en spiller ikke lever op til de personlige instrukser. Ved egentlig ikke hvilken pointe du gerne vil frem til, men min pointe iforhold til min diskussion med Matias er at ikke optimalt så stadig kan være godt nok og blive bedre i tak med en spillers udvikling.



And speaking of the devil. Matias, Jeg kan se jeg også har misset dit svar, men at du samtidig er kommet videre. Skal vi lade vores diskussion ende dér for nu indtil den måske kommer op igen eller skal jeg give dig svar som fortjent?
Jeg er helt med, og enig med dig så langt, pyto. I forlængelse deraf også enig med peanuts og Plankeværket, vurderingerne kan jo gå hånd i hånd.

Vedr. manglende svar, så tænker jeg, at jeg i tråde med så meget aktivitet, som denne, lever efter en 48-timers regel. Har jeg ikke fået svaret eller selv fået svar indenfor 48 timer (præcis!), er snakken kørt videre.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
https://www.bt.dk/fodbold/medie-staale-solbakken-har-sagt-nej-til-topjob


Det havde sku også været for sygt at efterlade FCK som det stod til i Januar. Lyder dog som om det ikke var et hurtigt nej, da det norske fodboldforbund ventede på Ståles svar.
Lader til vi får 15% af de 165m DKK som Werder forlanger for Delaney.

Ikke dårligt. Så er der råd til en ny serber.
Elsker latte og FCK Vinyl-entusiast Ledley Cup vinder http://www.youtube.com/watch?v=sCLioAlQbiY&feature=related
Delaney er gaven der bliver ved med at give. Hvis både Delaney og Nicolai Jørgensen bliver solgt her til sommer så vil jeg være meget tilfreds.
Tror I, Robin Olsen får de sidste 3-4 kampe af sæsonen, så han kan spille sig i form og komme til VM for Sverige som førstemålmand og derefter blive solgt? Eller fortsætter man med Stephan Andersen, som har gjort det rigtig fornuftigt?

Er der nogen forskel på vores indtræden i Europa, hvis vi slutter nr. 3 i forhold til hvis vi slutter nummer 4 og vinder Europa-kampen? Eller træder man ind i samme kvalifikationsrunde med samme seedning?
FCK by heart. AGF by relocation.
Jeg håber man går efter det mindst risikable i forhold til at få bronze, men kunne da sagtens forestille mig FCK spekulerede i at give Robin de bedste betingelser for at præstere godt til VM for på den måde at tjene mere. Det er allerede eksplicit udtalt at man forventer VM skal gøre Robin attraktiv i forhold til et salg. Om man så ser 3 kampe gøre den store forskel her er jeg knap så sikker på og jeg håber det som sagt ikke.

Om vi kvalificerer os til europa via bronze eller play-off indtræder vi i første runde uanset hvad. Så vi spiller nærmest kun om at skippe playoff-kamp. Det sagt har jeg også bare en interesse i at vi bibeholder vores medalje-historik.
Vi vinder ikke superligaen hvert år, men fandme om vi ikke er stabile.
Annonce