Jeg tror både Ståle Solbakken (og FCK) er interesseret i at pleje såvel sine personaleforhold som fremtidige forretning, hvilket kunne give en tro på, at Robin Olsen starter på kassen. Omvendt er jeg ret sikker på, at man går hårdt efter 3. pladsen, ikke kun fordi den giver en medalje, også fordi den fritager klubben fra at skulle ud i en altafgørende play-off-kamp, hvor alt kan ske. Og til det formål virker Stephan Andersen som detstærkeste kort, udelukkende fordi han er i kampform.
"Det sagt har jeg også bare en interesse i at vi bibeholder vores medalje-historik.
Vi vinder ikke superligaen hvert år, men fandme om vi ikke er stabile"
- Om vi får bronze i denne sæson, har vi i hvert fald været stabile ift. medaljehøst, men jeg mener ikke, at denne sæson er én, man kan proppe i kassen for (medalje-)business as usual, hvilket er det, jeg læser af din formulering. Vi har været uhørt ringe, og det må aldrig blive bagatelliseret eller træde i baggrunden for en mildest talt usikker medalje placering. Senest vi fik bronze, og det var i en rigtig skidt sæson, var vi trods alt komfortabelt foran nr. 4, og kun 2 point fra en sølvmedalje.
"Det sagt har jeg også bare en interesse i at vi bibeholder vores medalje-historik.
Vi vinder ikke superligaen hvert år, men fandme om vi ikke er stabile"
- Om vi får bronze i denne sæson, har vi i hvert fald været stabile ift. medaljehøst, men jeg mener ikke, at denne sæson er én, man kan proppe i kassen for (medalje-)business as usual, hvilket er det, jeg læser af din formulering. Vi har været uhørt ringe, og det må aldrig blive bagatelliseret eller træde i baggrunden for en mildest talt usikker medalje placering. Senest vi fik bronze, og det var i en rigtig skidt sæson, var vi trods alt komfortabelt foran nr. 4, og kun 2 point fra en sølvmedalje.