Snak

Mere indhold efter annoncen
Kunne være fint hvis vi havde fået lidt for ham, men det har vi næppe når han havde udløb til sommer. Så må vi nøjes med uddannelsespengene :-)

God holdopstilling Idag. Vavro virker også til at være foran Luftner pt.
Lidt overrasket over Robin ikke starter. Det er ikke mange kampe han når at få inden VM...
Jeg er faktisk også lidt overrasket over, at Robin Olsen ikke starter inde i dag. Hvis man havde planer om, at han skulle ind i resterende kampe, så ville man vel netop starte med en kamp i Aalborg. Hvis ikke Stephan Andersen sejler, så virker det usandsynligt, at Robin Olsen skulle få flere kampe i FCK. Logisk set.

Mon ikke han ender med at stå fra start allerede i næste uge alligevel.
København.
Lidt i forlængelse og apropos kampform. Elendig tackling, Erik Johansson.

Vi har allerede nu lavet to FCK anno 17/18-fejl. Begge burde koste et mål i mod.

Heldigvis står Denis Vavro og Stephan Andersen i vejen. Pishold.
København.
Vavro indleder med at spille fire AaB´ere onside på en dødbold.
FREM for alt
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja, endnu en til samlingen af fejl på baggrund af en ikke afstemt defensiv.

Vi kan slet ikke spille os ud af presset. Så kom dog med en befrier!

Dét løb, Carlos Zeca lige lavede, er det, vi endnu mangler at se mere af. Åbner dybt.
København.
Godt dømt.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Hvor er det frustrerende at se på. Alt går galt. Afleveringer og løb hænger ikke sammen.

Viktor Fischer prøver at nå en rekord i berøringer og Carlos Zeca i dårlige aktioner.

Nicolaj Thomsen også helt i skoven. Smid nu den fucking bold i feltet!
København.
Hold op en kedelig kamp.

Fandme uskønt med film, manglende koncentration og afstemning samt alle de små tossestreger Santander får lavet indkastet hvor han laver brillerne til dommeren og så den lille aktion her til sidst... De laver alt muligt andet end at spille fodbold i aften.
Og nu skal Santander stoppe med det pis
“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.” ― William Gibson 12-8
Annonce